دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب مردی است که بعد از سرقت کارت‌های‌ عابر بانک به حساب طعمه‌های خود دستبرد می‌زد

مدتی قبل مردی نزد ماموران پلیس رفت و از دستبرد میلیونی به حساب عابربانکش خبر داد. این مرد در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل به طرز مرموزی کارت عابربانکم را گم کردم. همه جا را دنبال آن گشتم ولی اثری از آن پیدا نکردم.

چند روز بعد از این ماجرا، زمانی که برای چک کردن حسابم به بانک رفته بودم، متوجه شدم بیش از یک میلیون تومان از حسابم برداشت شده است. آنجا بود که فهمیدم در طول چند روزی که کارتم گم شده بود، فردی با استفاده از آن به بانک رفته و به حسابم دستبرد زده است.

از آنجایی که شماره رمزم را کنار کارتم یادداشت کرده بودم، این فرد توانسته بود در طول چند روز، چندین بار از حسابم برداشت کند و بخش زیادی از موجودی حسابم را به سرقت ببرد. بعد از اظهارات این مرد، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق نامرئی شروع شد. ماموران در نخستین اقدام راهی بانکی شدند که متهم تحت تعقیب با استفاده از دستگاه خودپرداز آنجا، اقدام به سرقت از حساب شاکی کرده بود.

در حالی که سرقت‌های دیگری هم با این شگرد انجام شده بود، ماموران موفق شدند از طریق بررسی‌ فیلم‌های ضبط‌شده توسط دوربین مداربسته عابربانک به تصویری از چهره مرد سارق دست پیدا کنند.

با توجه به اینکه هنوز سرنخی از این مرد به دست نیامده است، قاضی سهرابی، بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 4 تهران مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره مرد سارق را صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه او خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را در اختیار پلیس 110 یا دادسرای ناحیه 4 قرار دهند.

کد خبر 102616

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز